Conversie optimalisatie

Haal meer rendement uit je website
Meer relevante bezoekers naar jouw website: wij zetten onze schouders eronder, ontwikkelen een online marketing strategie met bijpassende aanpak en bekijken hoe we het hoogste rendement voor je kunnen behalen. Op het moment dat de bezoekersaantallen daar zijn, levert het echter niet altijd de gewenste resultaten op. Dat is het moment waarbij conversie optimalisatie uitkomst biedt.

Een waardevolle investering voor meer conversies
Wij geloven in onze online marketing aanpak, maar we geloven ook dat conversie optimalisatie een essentiële investering is om een nog beter rendement met je website te behalen. Maak je website eenvoudig, verplaats je in de bezoeker en bied juist die informatie waar hij naar op zoek is. We combineren dit user friendly platform vervolgens met factoren die de betrokkenheid van de websitebezoeker kunnen vergroten. Dit resulteert in een verbetering van de usability en, uiteindelijk, een hogere conversie.

 

Zonder analyse geen duidelijke conclusies
Conversies zien wij in het breedste zin van het woord. Dit kan een simpele contactaanvraag zijn, een offerteaanvraag of de aankoop van een product. We kunnen je uiteraard tips geven omtrent het verbeteren van de usability of hoe wij denken dat je de conversie op je website kunt verhogen. Maar zonder cijfers is er geen onderbouwing van ons advies. Voordat we je passend advies geven, leggen we met verschillende tests en analyses de vinger op de zere plek, waar we vervolgens concrete actiepunten aan koppelen.

Testen voor een hogere conversie
Testen is een essentieel onderdeel van conversie optimalisatie. Met diverse tests maken we inzichtelijk hoe de conversie van een pagina verhoogd kan worden. Denk bijvoorbeeld aan A/B-testing. Hierbij zijn er twee paginavarianten actief en krijgt de ene bezoeker versie A te zien en de ander B. Zo kunnen we zien welke variant het beste presteert en het hoogste rendement oplevert. Ook maken we gebruik van heatmaps die op een inventieve manier het klikgedrag van de bezoekers volgen. Dit kan inzichten geven of een bepaald deel als minder interessant wordt gezien door de bezoeker. Een greep uit onze conversie optimalisatie mogelijkheden:

  • A/B-testing
  • Multivariatie testen
  • Usability tests
  • Heatmapping
  • Split-URL tests

Abonneren

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief